Veelgestelde vragen

Antwoorden op de veelgestelde vragen

  • A: Bij de Proeftuin doen we ons uiterste best om ons aan te passen aan allergieën en dieetwensen. Zo kunnen we onze pannenkoeken bakken met een beslag voor ieder wat wils. Enkele voorbeelden zijn:

    Glutenvrij
    Lactosevrij
    Eivrij
    Vegan

    Geef uw wensen altijd aan bij het bestellen van de pannenkoek. Houd er wel rekening mee dat wij in een keuken werken met bijvoorbeeld veel gluten. 100% sporenvrij kunnen wij daarom niet garanderen.

  • Op ons terras en in de boomgaard is uw trouwe viervoeter, mits aangelijnd, van harte welkom!

    In verband met onze open keuken, zijn dieren binnen in ons restaurant helaas niet toegestaan.

  • A: Wij zijn superblij met onze gloednieuwe, grote speeltuin! Buiten is nu voldoende plek om lekker uit te razen.

    Daarnaast hebben wij binnen in ons restaurant een kleine speelkeukentje met duplo.

  • A: Wij presenteren één rekening per tafel. Het is helaas niet mogelijk om te splitten. Gelukkig is dit met de moderne technologie van tegenwoordig zo geregeld met een tikkie!

  • A: Via onze online resrveringstool kunt u voor maximaal 8 personen reserveren. Dat betekent niet dat u niet met meer vrienden of familie terecht kunt.

    Voor een reservering met meer personen kunt u contact opnemen met deproeftuin@philipsfruittuin.nl of bellen naar +31(0)40 2621453.

    In het weekend hanteren wij een maximum van 12 personen per gezelschap.

  • Een reservering bij de Proeftuin is altijd voor binnen in ons restaurant. Als er buiten op ons terras plek is als u hier aankomt, mag u daar uiteraard wel gewoon plaatsnemen.

    Voor grotere gezelschappen (vanaf 8 personen) proberen wij zo goedmogelijk mee te denken, om ook jullie een kans van slagen te bieden. Echter kunnen wij dit niet garanderen.

  • A: Het plukken van appels is een populaire bezigheid bij de Philips Fruittuin. Dit kan echter niet het hele jaar door.

    We organiseren speciale appelplukdagen, waarop u zelf uw eigen tas appels vol kunt plukken. Deze vinden altijd plaats in september, wanneer de appels en peren rijp zijn. De precieze data hangen af van hoe het groeiseizoen verloopt en worden begin augustus bekend gemaakt. Houdt onze website en socials rond die tijd dus goed in de gaten!

  • A: Nee, helaas hebben wij geen openbaar Wi-Fi netwerk.

  • A: Zeker! Wij hebben cadeaubonnen voor elk gewenst bedrag. U kunt de cadeaubonnen komen ophalen in onze landwinkel.

    Onze cadeaubonnen zijn zowel in ons pannenkoekenhuis als in de winkel te verzilveren.

Staat uw vraag er niet tussen?

Stel hem via info@philipsfruittuin.nl of bel naar +31 (0) 40 262 14 53